آیکون واتساپ
TEL: 02155411976
لوگوی ویکی وایر

اتصالات سیم بکسل

اغلب اتصالات سیم بکسل به جز در چند مورد با اتصالات اسلینگ های زنجیری بصورت یکسان بکار گرفته می شوند. اتصالات سیم بکسل در واقع قطعات فولادی هستند که اغلب به روش فورج گرم تولید می شود و برای تکمیل اتصال اسلینگ های سیم بکسلی بکار گرفته می شوند. سایز و گرید اتصالات سیم بکسل تناسب با سایز و گرید سیم بکسل انتخاب شده و فروش آنها نیز هم بر حسب سایز و هم بر حسب قابلیت لیفتینگی که دارند صورت می پذیرد. در واقع بدون بکارگیری اتصالات سیم بکسل کاربری اسلینگ محدود شده و فرایند لیفتینگ با مشکلاتی روبرو خواهد شد. بازرگانی ویکی وایر وارد کننده و عرضه کننده انواع اتصالات فولادی و استنلس استیل سیم بکسل در ایران و مشاور شما در امر خرید اتصالات و لوازم لیفتینگ می باشد.

اتصالات فولادی سیم بکسلاتصالات فولادی سیم بکسل
اتصالات استنلس استیل سیم بکسلاتصالات استنلس استیل سیم بکسل

برند های معتبر تولید کننده اتصالات سیم بکسل فولادی

بر خلاف اتصالات استیل سیم بکسل که اغلب دارای مشخصات مکانیکی برابری هستند، اتصالات فولادی سیم بکسل با توجه به داشتن فرایند حرارتی که در جهت افزایش تنسایل مقاومتی و سختی سطحی آنها صوررت می پذیرد با برند های مختلفی تولید شده که مشخصات مکانیکی، طراحی فیزیکی و استاندارد های متفاوتی دارند. فرایند و پروسه حرارتی بر خلاف دیگر موارد افزاینده مقاومت مانند درصد کربن و استفاده از آلیاژ های ویژه قابل بازیافت از طریق آنالیز و یا مهندسی معکوس نمی باشد امری سری بوده که سبب ارجحیت یک برند تولید کننده اتصالات فولادی سیم بکسل بر برندی دیگر می شود. برند های معتبر گوناگونی در اقصی نقاط دنیا به تولید اتصالات سیم بکسل فولادی می پردازند که برخی از معتبر ترین آنها به قرار زیر می باشند.


  • اتصالات سیم بکسل فولادی کروزبی CROSBY محصول کشور آمریکا می باشد که با تنسایل مقاومت کششی بسیار بالا و طراحی های خاصی به بازار عرضه می شود. شگل های کروزبی در سایز بالا حتی با قابلیت وزنی 250 تن نیز برای کاربری های کشتی رانی مورد استفاده قرار می گیرند.

  • اتصالات سیم بکسل فولادی گرین پین که یک برند در واقع آلمانی می باشد که تولید آن بصوئرت انبوه در کشور هلند انجام می گیرد. انواع قلاب S و شگل های گرین پین در تناژ وزنی مختلف در ایران موجود می باشد.
  • اتصالات سیم بکسل فولادی ییل YALE که یکی از معتبر ترین برند های جهانی تولید کننده انواع جرثقیل های سقفی نیز می باشد و تولید کشور آمریکا است که به تولید کلیه اتصالات فولادی سیم بکسل نیز می پردازد.

بهبود تکنولوژی و ماشین آلات تولید کننده قطعات فولادی در کشور چین سبب شده است تا برخی از برند های چینی مانند شانلی نیز در دهه گذشته به جمع بزرگان تولید اتصالات سیم بکسل در دنیا افزوده شوند.

TEL : 02155411976
Email: info [at] wikiwire [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Wikiwire Corporation