آیکون واتساپ
TEL: 02155411976
لوگوی ویکی وایر
تفاوت روکش های نایلونی و PVC در سیم بکسل روکش دار

تفاوت روکش های نایلونی و PVC در سیم بکسل روکش دار

متوجه خواهید شد که سه نوع پوشش اصلی وجود دارد که می توان روی سیم بکسل اعمال کرد:
سیم بکسل با پوشش پی وی سی

این شاید محبوب ترین نوع پوشش باشد و روشی است که ما خودمان از آن استفاده می کنیم. این به این دلیل است که یک ماده عالی ، چند منظوره ، هدف عمومی و کم هزینه است. بسیار انعطاف پذیر نیز هست.

سیم بکسل روکش دار پلی پروپیلن

وقتی صحبت از سیم بکسل روکش دار می شود که در محیط های خطرناک تری که ممکن است در آن خوردگی یا شستشوی شیمیایی وجود داشته باشد ، پلی پروپیلن اغلب انتخاب محافظ است. این بدان دلیل است که ماده مقاومت زیادی در برابر این اثرات ناخواسته دارد. همچنین در برابر بیشتر اشکال سایش و آسیب ، از جمله آسیب ضربه ، قوی است.

نایلون

این نیز یک ماده انعطاف پذیر ، ماندگار و مقاوم در برابر سایش است. ما در Rope Services Direct پوشش های نایلونی ارائه نمی دهیم ، اما تجهیزات موجود را که از نایلون ساخته شده اند ، ارائه می دهیم. پوشش پی وی سی ما می تواند به افزایش توانایی های دفاعی نایلون کمک کند.

همانطور که از موارد بالا مشاهده می کنید ، هر یک از سه نوع اصلی پوشش از نظر ماهیت بسیار شبیه به هم هستند. همه مزایای مشابه بسیاری را ارائه می دهند. ما پی وی سی را برای مشتریان خود در کاربری سیم بکسل روکش دار انتخاب کرده ایم زیرا به شما کمک می کند تا هزینه کمتری نسبت به برخی از همتایان خود داشته باشد. اگر می خواهید در مورد این موضوع با جزئیات بیشتری بحث کنید ، می توانید جزئیات تماس ما را در پایین همین صفحه پیدا کنید.

TEL : 02155411976
Email: info [at] wikiwire [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Wikiwire Corporation