آیکون واتساپ
TEL: 02155411976
لوگوی ویکی وایر
بازررسی سیم بکسل فولادی در تولید اسلینگ

بازررسی سیم بکسل فولادی در تولید اسلینگ

یک روش خاص برای بازرسی از سیم بکسل فولادی بهترین محافظ در برابر صدمه ، مرگ و خسارات مالی است. مهم است که شما از یک سطح بازرسی سه مرحله ای استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که اسلنج ها با فرکانس مناسب بازرسی می شوند. همچنین مهم است که تمام بازرسی ها باید توسط نیروهای آموزش دیده و واجد شرایط انجام شود.


برای تشخیص آسیب احتمالی ، باید با دید آسان تمام قسمتهای سیم بکسل فولادی ، یک بازرسی بصری انجام دهید. در صورت لزوم ، آلودگی ها و آلودگی ها را پاک کنید تا سیم ها و اجزا قابل مشاهده باشند به دنبال هر یک از شرایط ذکر شده در ضوابط حذف از خدمات باشید. مثال زیر برخی از انواع آسیب ها را به تصویر می کشد ، اما توجه داشته باشید که آنها نمونه های نسبتاً افراطی هستند که فقط برای اهداف تصویرسازی ارائه شده اند.


اگر هر یک از این نوع آسیب ها را شناسایی کردید ، بلافاصله سیم بکسل فولادی ها را از سرویس خارج کنید ، حتی اگر خسارتی که می بینید به اندازه نشان داده شده نیست. سیم بکسل های فولادی اسلینگ که از سرویس خارج می شوند باید از بین رفته و کاملاً غیر قابل استفاده شوند. هرگز آسیب های اسلینگ را نادیده نگیرید و یا سعی در انجام تعمیرات موقت سیم بکسل فولادیهای آسیب دیده ندارید. بسیار مهم است که سیم بکسل فولادی ها به طور منظم و به درستی بررسی شوند. اگر مطمئن نیستید که سیم بکسل فولادی آسیب دیده است یا خیر ، از آن استفاده نکنید.

TEL : 02155411976
Email: info [at] wikiwire [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Wikiwire Corporation