آیکون واتساپ
TEL: 02155411976
لوگوی ویکی وایر
ویژگی های طناب پلی پروپیلن

ویژگی های طناب پلی پروپیلن

طناب های پلی پروپیلن از نوع طناب های سنتزی (مصنوعی) و با کیفیتی منحصر به فرد هستند که به ویژه در محیط های مرطوب و در معرض کاربرد دارند.

طناب های پلی پروپیلن تنوع رنگ بسیار خوبی دارند و به همین دلیل معمولا در زمین های گلف، پارک ها و حتی نیروگاه های برق به عنوان مانع استفاده می شوند. این طناب ها در مقابل پوسیدن و کپک زدن در آب مقاومند و از آنجا که قابلیت شناور شدن نیز دارند، برای استفاده در استخرهای شنا، پرورش آبزیان، ورزش های آبی و صنایع دریایی و کشتیرانی بسیار مناسب هستند.

یکی از مهم ترین ویژگی های طناب پلی پروپیلن عایق بودن آن نسبت به الکتریسیته است. اگر این طناب با سیم برق تماس پیدا کند، جریان برق را عبور نمی دهد. به همین دلیل برق کارها و کارگرانی که در اطراف سیم های برق کار می کنند، از طناب پلی پروپیلن استفاده می کنند.

اگر از این طناب برای کشیدن یا بلند کردن اجسام استفاده می شود، باید وجود هر گونه ساییدگی در آن بررسی شود زیرا ممکن است در اثر اصطکاک ذوب شود! طناب های پلی پروپیلن حافظه ی کششی ندارند به این معنی که وقتی کشیده شوند دیگر به حالت اول بر نمی گردند.

طناب های پلی پروپیلن سبک، انعطاف پذیر، ارزان و قدرتمند هستند و قابلیت های زیادی دارند. اگر به یک طناب قدرتمند برای استفاده در آب یا اطراف آب احتیاج دارید یا احتمال می دهید که طناب در معرض جریان برق قرار بگیرد، طناب پلی پروپیلن بهترین انتخاب برای شماست.


TEL : 02155411976
Email: info [at] wikiwire [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Wikiwire Corporation