آیکون واتساپ
TEL: 02155411976
لوگوی ویکی وایر
از طناب های طبیعی خود مراقبت کنید

از طناب های طبیعی خود مراقبت کنید

از آنجا که طناب های طبیعی از مواد موجود در طبیعت ساخته می شوند، در مقابل عوامل محیطی نیز آسیب پذیرترند و برای به حداکثر رساندن طول عمرشان به مراقبت و توجه بیشتری نیاز دارند.

طناب های طبیعی را خشک نگه دارید
تمامی طناب هایی که از الیاف طبیعی ساخته می شوند به راحتی آب و رطوبت را جذب می کنند. طناب های جوت می توانند بدون اینکه خیس شوند تا 34% از وزن خود را آب جذب کنند. طناب های طبیعی بعد از خیس شدن جمع می شوند و در برابر آب و پوسیدگی حساس تر می شوند.
سعی کنید همیشه طناب های طبیعی خود را خشک نگه دارید. برای محیط های سرپوشیده کار مشکلی نیست اما برای محیط های باز کار کمی پیچیده می شود. بهترین گزینه این است که طناب را زیر یک پناهگاه قرار دهید و یا بعد از استفاده آن را به انبار منتقل کنید.

به طور مرتب آنها را تمیز کنید
یکی از اصلی ترین مزایای طناب طبیعی، ظاهر طبیعی و دلنشین آن است اما برای اینکه زیبا به نظر برسد باید هر از گاهی تمیز شود.
استفاده از جاروبرقی، راهی سریع و آسان برای از بین بردن هرگونه گرد و غبار است. برای آلودگی ها و لکه های سرسخت از یک صابون ملایم و آب سرد برای شستن طناب با دست استفاده کنید. آن را خوب بشویید و اجازه دهید تا به طور طبیعی و به دور از تابش مستقیم نور خورشید خشک شود.
برای تمیز کردن طناب های طبیعی هرگز از ماشین لباسشویی، خشک کن یا شوینده های شیمیایی قوی (مانند سفید کننده) استفاده نکنید؛ این کار می تواند به ساختار، استحکام و رنگ آنها آسیب جدی وارد کند.

آنها را به روش درست انبار کنید
برای استفاده بیشتر از طناب های طبیعی خود به یاد داشته باشید که آنها را به درستی انبار کنید.
تا حد امکان این طناب ها را تا نکنید. بهترین روش درست کردن قرقره های شل است. سپس می توان آنها را درون یک کیسه نگه داشت و یا از یک پایه بزرگ آویزان کرد.
طناب های طبیعی معمولا در برابر نور ماوراءبنفش و گرما مقاومند اما بهترین کار این است که در یک مکان تاریک، خنک و خشک (رطوبت زیر 65%) آنها را انبار کنید.

TEL : 02155411976
Email: info [at] wikiwire [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Wikiwire Corporation